Vi fortæller i denne video, hvordan du kan afhjælpe de mest forekommende problemer med dit Plantronics Bluetooth headset, hvis de mod forventning skulle opstå. Genparring af headset til smartphone: Hold tænd/sluk knappen opad i tre sekunder for igen at kunne forbinde til din smartphone via Bluetooth indstillinger på telefonen. På vores mindre produkter, såsom Voyager 5200 gøres det dog via svarknappen i stedet. Genparring af headset til USB dongle: Tryk den lysegrå knap på siden af donglen ind med en spids genstand i tre sekunder og gennemfør herefter den almindelige opsætningsproces igen. Opdatering af headset: For at sikre at du har den seneste firmware, kan du opdatere headsettet trådløst via Plantronics Hub-appen på din smartphone. Det finder du under indstillinger i appen, hvor du klikker på firmwareopdatering. Find Plantronics Hub her til iOS eller Android: https://ift.tt/2IKbrH1 Eller find Plantronics Hub til PC eller Mac her: https://ift.tt/2Jze2EE Nulstilling af headset til fabriksindstilling: Det er muligt at nulstille til fabriksindstilling via Plantronics Hub appen. Under indstillinger, klik på nulstil headset. Find serienummer: Får du brug for det, kan du finde enhedens serienummer på headsettet, emballagen eller via Plantronics Hub appen. Garantiombytning: Ved garantiombytning kan du udfylde dine informationer på Plantronics’ hjemmeside: https://ift.tt/2EDGl1m
Endless Supplies Corporation verzendt wereldwijd, biedt offertes van dezelfde dag, en voert CPU's, opslagapparaten, notebooks, servers, monitoren, kantoorapparatuur, computers, moederborden, grafische kaarten, beeldschermen, draadloos netwerken, cases, consumentenelektronica, software en meer. E-procurement systemen voor B2B, B2G en B2C. E-mail ons vandaag nog.
dinsdag 10 april 2018
Plantronics Bluetooth headset – FAQ
Vi fortæller i denne video, hvordan du kan afhjælpe de mest forekommende problemer med dit Plantronics Bluetooth headset, hvis de mod forventning skulle opstå. Genparring af headset til smartphone: Hold tænd/sluk knappen opad i tre sekunder for igen at kunne forbinde til din smartphone via Bluetooth indstillinger på telefonen. På vores mindre produkter, såsom Voyager 5200 gøres det dog via svarknappen i stedet. Genparring af headset til USB dongle: Tryk den lysegrå knap på siden af donglen ind med en spids genstand i tre sekunder og gennemfør herefter den almindelige opsætningsproces igen. Opdatering af headset: For at sikre at du har den seneste firmware, kan du opdatere headsettet trådløst via Plantronics Hub-appen på din smartphone. Det finder du under indstillinger i appen, hvor du klikker på firmwareopdatering. Find Plantronics Hub her til iOS eller Android: https://ift.tt/2IKbrH1 Eller find Plantronics Hub til PC eller Mac her: https://ift.tt/2Jze2EE Nulstilling af headset til fabriksindstilling: Det er muligt at nulstille til fabriksindstilling via Plantronics Hub appen. Under indstillinger, klik på nulstil headset. Find serienummer: Får du brug for det, kan du finde enhedens serienummer på headsettet, emballagen eller via Plantronics Hub appen. Garantiombytning: Ved garantiombytning kan du udfylde dine informationer på Plantronics’ hjemmeside: https://ift.tt/2EDGl1m
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten